پرسش های متداول

  

پرسش های متداول



عدم تطبیق سفارش و کالای تحویلی

اگر  کالایی که به دست شما رسیده از نظر سایز، رنگ یا مدل با کالای سفارش داده  شده توسط شما متفاوت است، پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی دکان مدرن میتوانید  کالا را با کالای سفارشی خود تعویض نمایید. پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی کالا را از طریق پست به شرکت ارسال کنید و پس از رسیدن بسته ارسالی، کالا مورد نظر شما مجددا  ارسال خواهد شد.جهت جبران هزینه پستی پرداخت شده توسط مشتری های گرامی ساکن  در سایر استان ها، تصویر رسید پستی و هزینه بسته بندی همراه با شماره کارت  را به آدرس های تلگرام و اینستاگرام شرکت ارسال فرمایید


وجود هرگونه ایراد در کالا

درصورتی  که کالای رسیده به دست مشتری دارای هرگونه ایرادی باشد، پس از تماس با  واحد پشتیبانی  و تایید ایراد، کالا تعویض خواهد شد.در صورت تایید وجود مشکل  در کالا توسط کارشناسان دکان مدرن، کلیه هزینه های پستی و بسته بندی جبران  خواهد شد. جهت جبران این هزینه ها، تصویر رسید پست پیشتاز، هزینه بسته بندی  و شماره کارت خود را به آدرس های تلگرام یا اینستاگرام دکان مدرن ارسال  فرمایید.




زمان تحویل کالا

زمان  تحویل کالا در تهران حداکثر دو روز کاری پس از ثبت سفارش و توسط پست انجام میشود و در سایر شهرها  توسط پست و بین دو تا 3 روز کاری  انجام می‌شود


ثبت سفارش

واحد فروش حضوری دکان مدرن در سمنان مجتمع تجاری ققنوس طبقه همکف واحد 12 می باشد.

اینترنتی : خرید از سایت - سفارش در اینستاگرام و تلگرام دکان مدرن